2020. júl 01.

A névváltásról

írta: Lady Popular Fashion Arena
A névváltásról

Halihó Mindenkinek!

Mint már korábban is ígértem, bővebben kifejtem az én és a Ti véleményeteket a névváltoztatással kapcsolatban.

Sokan nem tudjátok, de nem a Forever a klub első neve. Erről többet is olvashattok ide kattintva. Körülbelül négy éve vagyunk Forever, azelőtt Smile volt a klub neve. Most azonban megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha ezzel a teljesen új tiszta lap mellé egy új nevet is választanánk.
Megkérdeztem a klubot, hogy mit szólnátok hozzá és legnagyobb meglepetésemre még ötletek is jöttek, nem csak a támogatás. El kell, hogy mondjam, nagyon-nagyon jól esett a támogatásotok, mert már nagyon rég óta nem kaptam semmiféle pozitív visszajelzést a klubtól.
Szóval, mindenkinek küldtem egy körüzenetet, rémlik? Akkor meséltem nektek másodjára, de már sokkal komolyabban arról, hogy mik a terveim a klub nevével kapcsolatban. A levelet elmentettem, ide kattintva el is tudjátok olvasni, fent van a blogunkon.
A leendő nevek között volt az Ohana, a Komorebi, a Hyggelig és a Mångata. Kaptunk egy javaslatot a Dolce Vitara is, valamint megfordult többek között az is a fejemben, hogy talán lehetnénk újra Smile klub.
Többen visszajeleztek nekem, leginkább privát üzenetben, hogy neki melyik név tetszik a legjobban. Az eredmények a következők:

Ohana - 3 szavazat
Komorebi - 2 szavazat
Hyggelig - 0 szavazat
Mångata - 1 szavazat
Dolce Vita - 1 szavazat
Smile - 0 szavazat

Mindazonáltal úgy véltem, hogy a saját elveimet rombolnám le azzal, hogy ha ismételten megváltoztatnám a klub nevét. Ugyanis annak idején azért döntöttem a Forever név mellett, mert egyfajta értéket, komoly jelentést hordozott magában. A klubnak a múltban is sok nehézségei akadtak, de azok a tagok, akik mindvégig kitartottak, folyamatosan és ÖRÖKKÉ azon voltak, hogy a klubnak minél jobb legyen. Volt idő, amikor Hyolinnal csak ketten voltunk a klub tagjai, de nézzétek meg, a klub még mindig itt van. A Forever nevet azért választottam, mert bár sok nehézséggel állunk szembe nap, mint nap - mind a klubban, mind az életben -, kell, hogy legyen egy hely, amit valamilyen szinten otthonnak hívhatunk. És ez a klub is egy otthon, ahol mindig, örökké lesz helyed. Ezt jelenti Foreveresnek lenni, ezt jelenti maga a klub.
Ezért, úgy döntöttem, hogy a klub nevét soha nem fogom megváltoztatni. Remélem, egyetértetek velem, ha mégsem, remélem, azért megértetek.

Nemsokára érkezik a következő, s egyben utolsó cikk, amelyben a klub programjairól és kötelezettségeiről lesz szó.

Addig is további szép napot:

Miss Fashion

Szólj hozzá