2016. máj 11.

Tervek ~ Ti döntötök

írta: Lady Popular Fashion Arena
Tervek ~ Ti döntötök

Sziasztok Csajszik!

Rengeteg új ötletem támadt, de itt Ti döntötök! Akkor nem is húznám tovább az időt, lássuk, mik is ezek az ominózus ötletek:

1. Bess-t alelnöknek!

Szinte minden nap nézegetem a tagokat, és észrevettem, hogy Bess régóta a csapat tagja, már-már veteránnak számít, aki a kezdetektől velünk sírt és nevetett. Nagyon sokat tett a klubért és nagyon sokat adakozott önzetlenül, kérés nélkül. Amikor én lettem az elnök, elsősorban Hyolin-t tettem meg alelnöknek, amit nem bántam meg, de nem vettem figyelembe, hogy más is van, aki megérdemli. Szerencse, hogy két alelnöke is lehet egy klubnak!

 

2. A klubunk mindörökké élni fog

Már régóta tervezem, hogy a klub nevét Forever-re cserélem, ami azt jelezné, hogy bár sok volt a lejtő és az emelkedő a klub életében, de a mi csapatunk töretlenül megmaradt és meg is fog maradni. A klub neve mellé természetesen egy igazán csajos és menő logó is társulna.

 

3. Teher alatt nő a pálma

Sokan magasról tesznek a tagdíjra. Meg szeretném szigorítani a tagdíj befizetését azzal, hogy jegyezni fogom, hogy ki, mikor és mennyit fizetett be. A legtöbb tag már hónapok óta a klubunk tagja és még egy petákot sem adott be.

 

4. A csatában való részvétel kötelesség

Csatáznunk kell, nincs mese. Ehhez pedig szükségünk van Rátok! Aki nem jelentkezik a csatákra, az ki van rúgva! Abban az esetben, ha előtte már szólt, hogy nem lesz fönt, megértjük. Kifogások nincsenek.

 

Egyenlőre ennyi. Véleményeteket írjátok meg kommentben vagy privát üzenetben! Puszi: Miss Fashion

Szólj hozzá

2016 Tavasz Friss Tagok Május Kötelesség Céljaink Alelnök 2016május